torsdag 30 oktober 2008

Tepåsar och Julkalender.

Det är ju faktiskt inte bara layouter till sitt fotoalbum man kan knåpa ihop med hjälp av scrapbookingtekniker, jag hittade nyligen en som kommit på idén att göra en julkalender av tändsticksaskar. Var självklart tvungen att testa och här är min variant:

Jag ska skriva dit 1-24 på askarna. Måste bara överkomma min fobi mot min egen handstil först.....
Pappret är dubbelsidigt, det kommer från Heidi Grace Designs och heter Snow Vines, finns att hitta under julkategorin i butiken.
En annan lite annorlunda sak att göra är att altra tepåsar. Här är det svartvinbärste så jag tyckte lila passade bra:
Blev lite dålig bild, men ni ser nog....
Jag använt två papper ur BasicGreys kollektion Eva.

Inga kommentarer:

Välkommen till Scrapoholics blogg!

Här samlar jag information om vad som händer i och kring butiken, tävlingar, nyheter mm. Så kika gärna in lite då och då!