torsdag 30 oktober 2008

Godis!!

Jag har slutat ätat godis, så vad gör jag? Frestar mig genom att scrappa om det!


Papperet kommer från DCWV´stack blossom and butterflies och heter Glitter Pink Plaid. Blommorna är primas Obsession och de små glittriga bokstäverna är stickers som finns under kategorin alfabet.

Här är en lite mer diskret layout, föreställande Tusse som kan sitta hela dagarna och balansera på trappräcket. Rubriken Balans smälte in lite väl mycket i bakgrundspappret på bilden, syns mkt bättre i verkligheten.
Båda papprena kommer från DCWV´s stack Old World. Har använt en bubbeldie och en massa knappar jag hittat hemma i gömmorna...

Inga kommentarer:

Välkommen till Scrapoholics blogg!

Här samlar jag information om vad som händer i och kring butiken, tävlingar, nyheter mm. Så kika gärna in lite då och då!