söndag 5 oktober 2008

GästDesigner Oktober: Martina.

Mitt namn är Martina Carlsson och jag är 34 år i alla fall en månad till =). Bor utanför Helsingborg med min man och två barn. Arbetar som personlig assitent och på fritiden är det scrapping som gäller, det är världens roligaste hobby och min avkoppling.Har scrappat i ganska många år nu men har fortfarande samma enkla och raka stil, min starkaste sida är nog kill- layouter tror jag. Tycker det är himla skoj att få vara gästdesigner och ser det som en rikigt utmaning. Tackar så mycket för förtroendet!





Den här första layouten består av:
Mönstrat papper: Paper Adventures Grand Plaid
vit och svart orange peel Cardstock
prism mirri Black (spegelblank cs)
Grått garn (Garn4)
Filt band
Innanmätet på Victorian heart från Bosskutfluid
chalk - charcoal

Inga kommentarer:

Välkommen till Scrapoholics blogg!

Här samlar jag information om vad som händer i och kring butiken, tävlingar, nyheter mm. Så kika gärna in lite då och då!