onsdag 10 september 2008

Lite nyheter i butiken:

Har precis fått hem lite nytt till butiken, dock inte så mycket som jag hade beställt...
Här är en sak som jag själv verkligen blev frälst av! Tweezer från MM. Helt underbar pincett för att pilla på med blingstenar och andra små dekorationer. Den kan jag verkligen rekomendera för alla er som håller på att bli galen av allt småpill!

Även detta clearstamp alfabet är något jag fastnat för, bokstäverna är ca 2cm höga.


Ska sätta mig ner och göra en beställning till nu, ska bla annat börja ta hem julpapper och dekorationer. Det kan tyckas vara långt kvar till jul än, men det är många julkort som ska göras så det är bäst att börja i god tid!

Inga kommentarer:

Välkommen till Scrapoholics blogg!

Här samlar jag information om vad som händer i och kring butiken, tävlingar, nyheter mm. Så kika gärna in lite då och då!