onsdag 20 augusti 2008

GästDesigner

Nu har Scrapoholic snart varit i gång i 8 månader och det har varit en del jobb med att komma igång, få till marknadsföringen och få allt att balansera med mitt "vanliga" jobb. Men det går lättare och lättare! Mycket tack vare mina underbara kunder!
Har fått en hel del önskemål och funderingar kring om jag ska skaffa ett DesignerTeam. Har funderat på detta en hel del och kommit fram till att jag ska göra en lite annorlunda variant av detta. Istället för att ha ett fast team så tänker jag vaje månad bjuda in en GästDesigner som får göra olika alster med hjälp av material från butiken. Dessa kommer att publiceras här i bloggen och dessutom hoppas jag att mina GästDesigners även vill bidra med något blogginlägg om deras syn, funderingar, tips och annat kring scrapbooking.

Just nu håller jag på att smyga runt i bloggar och på hemsidor där jag letar efter lämpliga offer för att bli GästDesigner hos Scrapoholic... Känner du att dina alster skulle passa in här, eller kanske tycker att någon du känner skulle passa så tveka inte att maila iväg ett tips till info@scrapoholic.se!

Inga kommentarer:

Välkommen till Scrapoholics blogg!

Här samlar jag information om vad som händer i och kring butiken, tävlingar, nyheter mm. Så kika gärna in lite då och då!