onsdag 30 januari 2008

ÄNTLIGEN!

Efter mycket ringande, letande och tjatande så fick jag fatt i mitt efterlängtade paket!

Dessutom damp ytterligare två paket ner framför min dörr idag, så nu råder ett underbart kaos i min hall där allt mitt pyssel försöker samsas!








Kan bla. erbjuda embossingpulver med chokladdoft! lite nya blommor, sammetsbrads och en underbar journaling stämpel från See Ds!




Jag jobbar för fullt för att få upp allt på sidan, men kommer nog inte hinna med allt ikväll. Jobbar på mitt "vanliga" jobb imorgon 7.30-20.30 så då finns det nog inte så mycket ork kvar till detta, men återkommer på fredag!

Inga kommentarer:

Välkommen till Scrapoholics blogg!

Här samlar jag information om vad som händer i och kring butiken, tävlingar, nyheter mm. Så kika gärna in lite då och då!