torsdag 24 januari 2008

Den som väntar på något gott...

väntar ALLTID för länge!
Ja, ni vet hur det är när man har beställt nåt, vare sig det är pyssel eller något annat så vill man helst ha sakerna i samma stund som man trycker på knappen för att bekräfta beställningen!
Går och väntar på en leverans som jag trodde skulle komma igår... men icke. Idag då? nope.. inte ännu iaf...
Om ni kikat in i butiken så har ni kanske sett att det pågår ett lotteri, alla som handlar hos Scrapoholic innan den 10 februari får en lott. Sen kommer två paket bestående av lite papper, brads, band och annat pyssligt att lottas ut. Ska lägga upp bilder på paketen här har jag tänkt, men ni får precis som jag väääntaaaa på att mitt paket ska komma så jag kan göra klart vinsterna.

Har iaf lite nya garner som ska fotas och läggas upp i butiken under dagen, så det är väl bäst att jag sätter igång med det!

Inga kommentarer:

Välkommen till Scrapoholics blogg!

Här samlar jag information om vad som händer i och kring butiken, tävlingar, nyheter mm. Så kika gärna in lite då och då!