måndag 24 november 2008

Klippt och klistrat.

Här är resultatet av paintable pappret jag satt och färglade:
Har satt 3D-lack på ett par hjärtan vilket inte syns så väl på bilden.
Här är en av mina föräldrars hundar, på god väg att slumra till:
Pappret är Heidi grace Designs Midnight Kisses, Det stormönstrade är ena sidan och det prickiga andra. Texten skrev jag med thickers.
Sen en layout på mig själv ute på promenad:
Har använt ett vitt cs som balgrundspapper och kletat ner det med akrylfärg, chocolate.
Bokstäverna är Tim Holtz Grungeboard, färgade med en stämpeldyna. Det blå bandet är ett sidenband som jag antagligen klippt från nåt klädesplagg...

Inga kommentarer:

Välkommen till Scrapoholics blogg!

Här samlar jag information om vad som händer i och kring butiken, tävlingar, nyheter mm. Så kika gärna in lite då och då!